Tråd: Død i 20 år
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-12, 22:25   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Død i 20 år

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jada, klar over det, men 20 år?

Tja.. jo jeg tror det er mulig. De gangene folk har ligget lenge her til lands har det gjerne vært pga. lukt fra leiligheter.
Siden norske bygder gjerne har et bygdedyr som følger med så vil det i de fleste tilfeller bli oppdaget innen rimelig tid, men om ikke bygdedyret hadde vært i funksjon tror jeg lett det kunne skjedd.
Om jeg forsvinner til utlandet regner jeg ikke med at staten begynner å lete etter meg hvis ingen andre melder meg savnet selv om jeg har stukket fra skatteoppgjør osv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat