Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-12, 23:19   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Nytt tilskudd TIL familien

Vi har jo altså sofusen da, som er en snill kastrert hannkatt på 4 år som vi adopterte i voksen alder fra omplassering.
Nå har vi "bestilt" en liten venn til han.

Nemlig han her: (han fremste)

Er han ikke skjønn. vi får han om et par uker. Noen navneforslag?
Han er en vanlig huskatt men har faktisk en tå for mye på hver pote.. Kalles vel skipskattføtter eller noe.. er visst ikke til bry for han, så vi får bare følge med. Litt morsomt er det jo..

Vet snuppa har ønsket lenge å få en kattepus til, men jeg har holdt igjen pga jeg vil hun skulle vise ansvar for den vi har først, og det har hun virkelig gjort. Tatt seg av mat og vann og stell i flere mnd nå. jeg er veldig stolt av henne.
Gleder oss til å få en liten baby i hus.
Litt uvant å plutselig få en kattedo i hus igjen, vår går ute i skogen, så det må vi vende oss til.

også må vi kjøpe nytt klatre/klorestativ. Noe mer?

Sist redigert av SpetakkelRandi : 03-06-12 kl 17:15.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat