Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-12, 11:08   #28
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vekter-streiken rammer reisende (største andelen av reisende på ukedager er yrkesreisende) det rammer flyselskapene som får ufortjent kjeft.

Sorry, men:
Det er da vel ikke vekterene sin skyld at folk er så jævla dum at de ikke skjønner forskjell på Securitas og SAS?

For min del må vekterne bare streike. Jeg har ikke satt meg så godt inn i den striden, men jeg har fått med meg at de vil ha mer likt industriarbeiderlønnen. I dag har de 85%, de vil ha 95%. Jeg har ikke helt forutsetningene på plass for å gjøre meg opp en mening.

Jeg skal jaggu spørre om jeg ser noen kjente som streiker på Flesland etterpå.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat