Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-12, 22:31   #236
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2012

Jeg graver litt i jorda stort sett hver dag. I dag flyttet jeg noen stauder og fylte på med ekstra jord andre steder. Ellers så må jeg knipe vekk lus fra to av rosebuskene mine hver dag nå. Heldigvis blir det mindre av det når de kommer i blomst.

Forleden kjøpte jeg meg min første drueplante. Drømmen er at hele espalieet på verandaen flommer over av drueplanter (kjøper flere om jeg får til denne over vinteren).

Ellers så har jeg sådd salat og ertblomst på verandaen, så de får ekstra stell og omsorg om dagen.

Jeg gleder meg til mine rosebusker blomstrer: Heritage, New Dawn, Mary Rose, Aimable Aime, Hurdalsrosa og Schnewitten (pluss noen fler som ikke er så spennende). For ikke å snakke om pionene!

Sist redigert av Nooria : 04-06-12 kl 22:39.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat