Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 14:57   #15
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Streik som sanksjonsmiddel

Ja, jeg ser den Gaia, men for meg går det minst like mye på hvordan pengene fordeles innenfor rammen og en viss kontroll på at arbeidsgiverne ikke BARE gir penger til de gruppene som konkurrerer med det private.

Også er jeg der at jeg synes det er greit med moderate lønninger og nedskjæringer i antall ansatte HVIS de samtidig kutter på kravene. Her i kommunen kommer stadig større krav SAMMEN MED nedskjæringer som IKKE SKAL GÅ UTOVER BRUKERNE og jeg er så provosert at jeg snart hyler. Hvem skal det gå utover da, mon tro? De som jobber i kommunen kanskje - som i hvert fall ikke skal få høyere lønn for å strekke seg i begge ender og brenne lyset både foran og bak og på siden.

Bill.mrk. : Sint på Bærum kommune med rent Høyreflertall!!!!!!!