Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-12, 15:20   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge bunad, umulig??

Opprinnelig lagt inn av Teskjekjerringa, her.

Kanskje jeg har for høy pris ja? Skrevet 20000,- for bunaden, bunadsko, sølje og manskettknapper..

Hva er nypris for bunaden og sølvet hver for seg?

Pris er helt avgjørende for om du får solgt. Andre faktorer som kan spille inn er størrelse. En str. 40 vil selge lettere enn en str. 34 eller 46. Bildene er også viktige i en annonse. Er det mange bilder? Detaljerte? Pene bilder? Tar bunaden seg pent ut på bildene?

Fremstår du som en ærlig og pålitelig selger i annonsen? (Jeg antyder ikke at du ikke gjør det. Jeg sier at det kan være en faktor.)

Skoene kan du like gjerne selge separat; det er lite sansynlig at en kjøper vil kunne gjøre seg nytte av dem. Alternativt gi dem bort på kjøpet, hvis de passer.

Hvis du vil, kan du godt poste link til finn-annonsen, så kan vi gi deg tips til hva som eventuelt kan gjøre annonsen mer attraktiv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat