Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 11:20   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kø på flyplass og spedbarn

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg forstår forresten ikke helt hvorfor man skulle få gå forbi køen med små barn eller kul på magen.

Da har du ikke vært i de køene jeg har vært med på.

Som gravid med bekkenløsning ble jeg tilbudt rullestol da vi ankom Memphis, og jeg sa litt fornærmet nei. Etter bortimot fire timer i kø angret jeg i grunn. Det samme da vi ankom Heathrow (helvetes flyplass) fra USA, og selve rommet man må vente i for å gå igjennom sikkerhetsjekken var for lite, så man sto klemt sammen helt ut i gangen og ned på tarmacen. Hiawata på fire år sov som en stein på armen til Høvdingen, og etter halvannen time i kø var det en ansatt som forbarmet seg over oss og lot oss gå forbi. Hadde ikke det skjedd tipper jeg vi hadde stått der i 4-5 timer, og sikkert ikke rukket neste fly en gang.

Du skjønner kanskje det er er en smule verre med sånne køer med små barn, vond rygg eller bekkenløsning?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat