Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 12:14   #31
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kø på flyplass og spedbarn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da har du ikke vært i de køene jeg har vært med på.

Som gravid med bekkenløsning ble jeg tilbudt rullestol da vi ankom Memphis, og jeg sa litt fornærmet nei. Etter bortimot fire timer i kø angret jeg i grunn. Det samme da vi ankom Heathrow (helvetes flyplass) fra USA, og selve rommet man må vente i for å gå igjennom sikkerhetsjekken var for lite, så man sto klemt sammen helt ut i gangen og ned på tarmacen. Hiawata på fire år sov som en stein på armen til Høvdingen, og etter halvannen time i kø var det en ansatt som forbarmet seg over oss og lot oss gå forbi. Hadde ikke det skjedd tipper jeg vi hadde stått der i 4-5 timer, og sikkert ikke rukket neste fly en gang.

Du skjønner kanskje det er er en smule verre med sånne køer med små barn, vond rygg eller bekkenløsning?

Jadda, jeg er høygravid med bekkenløsning i skrivende øyeblikk, så jeg kjenner ganske godt til det der. I denne tråden var det snakk om innenlands sikkerhetskontroller, og der har jeg bare opplevd timesvis med kø i unntakstilstander. Og er det unntakstilstand så ville jeg som alminnelig reisende i alle fall blitt sur om noen slapp forbi meg bare fordi de hadde kul på magen eller baby. Det kan jo være mange andre reisende som også synes det er ekstra ille å stå i kø, uten at det vises på dem. Har man det ekstra ille kan man jo be om å bli tatt hensyn til, eventuelt få låne en rullestol eller liknende for å avhjelpe. Men jeg synes ingenting om at det skal være automatikk i det i alle fall.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat