Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 09:50   #60
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra én tråd til en annen

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Betyr det at de som har vært uenige med meg i en slik diskusjon, der de mener at jeg rett og slett er dum som mener det jeg mener, synes jeg er dum ellers også? :direkte og nysgjerrig:

Vet ikke, det kommer vel an på hvor dum de syntes du var?

Jeg pleier som sagt sjelden å bli ordentlig irritert bare på grunn av meninger som avviker fra mine (hvis det ikke er den typen mer ekstreme meninger som Tinetoff og Olympia nevner), men jeg kan derimot gjerne bli irritert på folk som forsåvidt mener omtrent det samme som jeg gjør, om jeg synes de argumenterer dustete.