Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 17:12   #61
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kø på flyplass og spedbarn

Jeg har blitt sluset forbi køen to ganger. Den ene gangen var jeg høygravid og holdt på å miste flyet pga stor kø. Da var det nok mest tidsnød og minst mage som var utslagsgivende. Den andre gangen var i Budapest i år, men da hadde jeg hylende spedbarn på armen. Jeg ser ikke helt hvorfor det å ha med seg et spedbarn i seg selv skal medføre at man sluses forbi her i landet (annerledes i land hvor det er så varmt at det kan være sikkerhetsrisiko for spedbarn pga væsketap), men har man et barn som åpenbart trenger service er det vel best for alle parter at man sluses forbi.