Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 20:42   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.518
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Og når du sier noen klær, vær klar over at en liten baby kan bæsje og tisse gjennom 4 skift med klær på et døgn uten problemer i det hele tatt.
Utrolig hvor mye som kan komme ut av de små kroppene, og hvor villig det er til å havne alle andre plasser enn akkurat i bleien. Så da kommer det an på tørke og vaskemuligheter hvor masse klær du trenger.

Og bleier trenger du selvsagt.

Vi har jo gode vaske og tørkemoglegheiter, men når eg sa nokre klede tenkte eg meir 2-3 bodyar og strømpebukser. Fire skift på eit døgn ja... krev kanskje litt meir

(Huff eg hadde mareritt i natt om at eg ikkje hadde skjønt at eg måtte vaske og skifte på ungen, og at han etter eit par veker var full av drit, møkk og betennelsessår og slikt. Mannen har lova at han skal gripe inn, dersom det skjer...)

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Gode amme-bh'er. I forhold til etterrier kan det være lurt å ha Naproxen sammen med Paracet. Det var det jeg fikk på sykehuset etter Tigergutten.

Takk for tips! Eg har som sagt ikkje tenkt på meg sjølv i det heile tatt.

Kor kjøper ein forresten gode amme-bhar? Eg har i utgangspunktet ganske store bryster, og nå etter at eg blei gravid har eg kjøpt den største bh-størrelsen dei har på Change, men dei er litt i minste laget. Eg rekner med å bli ennå større, når eg begynner å amme, er det smarte plassar å gå og leite etter slikt?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg elsket pose i bilstolen til desemberbarnet nå. Da kunne jeg ta på lue, eller lue/strikkejakke og så bare snurpe posen igjen. Hadde ikke det til Junibarnet men nå som jeg hadde et vinterbarn var det helt fantastisk.

Det høyrdest smart ut. Dette blir jo ein oktober-baby, så eg rekner med det blir kaldt etterkvart, ja.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat