Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 21:45   #56
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Du vil ha et teppe å tulle rundt babyen. Helseteppe eller mor signe-ish. Du vil ha ullbodyer , luer og bukser. Og så kjøper du 1 ammebh. Du kjøper evt flere etter noen uker når hevelsen har gått ned. Kjøp en størrelse større enn du tror du trenger og uten spiler. Og så vil du ha et par myke bukser og et par crocs eller tøfler.

Ellers... vogn, stellebord, bilstol, evt sjal eller bæretøy hvis du tror du liker sånt, gulpekluter og vaskekluter i bøtter og spann. Og det er jo greit å ha en bleiepakke. Vit at du har mulighet til å få tak i ei brystpumpe på kort varsel ved behov, man går typisk tett på søndag ettermiddag har jeg hørt. Og så trenger du pose eller sengetøy.

Stokkesenga har jeg og jeg er veldig godt fornøyd med den, men man kan jo diskutere om man skal legge penger i babyseng over hodet før man ser at man har en unge som godtar å ligge alene. Det tar seg jo opp etterhvert for de fleste dog.

Av unødvendige ekstravagante ting vil jeg anbefale dunpose til bilstol. Fantastisk kjekke greier, brukes mye til vinterbabyer. Og bilstoladaptere til vogna.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat