Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-12, 22:48   #40
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selge bunad, umulig?

Opprinnelig lagt inn av Teskjekjerringa, her.

Jeg skjønner at du kan se den sånn, men det var ikke det som var hensikten min bak innlegget.

Det kan godt hende, men det er ikke veldig vanskelig å tolke hele denne tråden som et forsøk på å selge bunaden, og det er ikke adgang til å drive salg på FP utenom underforumet Markedsplassen (som man må ha 500 innlegg og 500 ryktepoeng for å få tilgang til). Jeg har slettet linkene dine til Finn.no - du har uansett fått mange gode svar på det du har spurt om.

Vennlig hilsen Skilpadda (admin)