Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 09:01   #73
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kø på flyplass og spedbarn

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men jeg syns bare ikke at folk med barn skal ha en egen kø og komme foran andre. Å kunne klare å stå i de køene som er, syns jeg faktisk folk skal ta med i betraktningen når de reiser med barn.

Nå blir jeg ganske oppgitt, for jeg har faktisk ikke sagt noe annet selv heller. Jeg bare påpekte at hvis du deler en kø i to vil begge få fordeler, ikke barnefamiliene spesielt.

Jeg syns det er helt greit at barnefamilier ikke forventer spesialbehandling, men det går an å vise skjønn her også, som alle andre steder. Det går faktisk an å ha forståelse og aksept for at andre i visse situasjoner kan trenge at ting skjer litt lettere. Akkurat som du ville fått om du ba om det på grunn av ryggen. Ikke bare mene at så lenge man ikke får selv, så skal heller ingen andre ha.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat