Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 11:28   #30
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Synes ikke vi kvinner skal oppføre oss sånn at guttene våre blir oppdratt til å tro at jentete ting er dårligere enn guttete ting. Det at det er ikke bra for en gutt å gjøre noe jentete mens det er ok med jenter som gjør guttete ting gjenspeiler at jenter er mindre verdt i samfunnet. Og det er ikke ok. Jeg synes kvinner skal motarbeide den tendensen jeg, ikke bidra til den.

Jeg syntes det er en viss forskjell på å nekte barnet noe det vil ha pga at det er en "jenteting" kontra det og ikke ha lyst til å ta på barnet sitt jentesko.
Ser liksom ikke helt poenget med å "statuere" et eksempel når barnet likevel ikke forstår noe av det.

Jeg hadde ikke kjøpt sånne sko til treåingen, men ville han hatt de selv, så skulle han få de.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat