Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 12:16   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nå har bildet endelig kommet frem til min e-post. Det tok bare 19 timer eller noe sånt....

Esme: ser at du sier at det er litt på siden av denne diskusjonen, men jeg kommenterer likevel: den dagen lillebror finner noen "jentete" og vil ha det, så håper jeg ikke at jeg sier nei til det. I dette tilfellet er han for liten til å mene noe, og da skjønner jeg ikke vitsen med å kjøpe jente-sko.

Jeg tror helt klart at du er fornuftig og ikke kommer til å nekte gutten din noe han har lyst på.

Og jeg skjønner du stusser over at svigerforeldrene kjøpte de skoene. Jeg kjøper heller ikke veldig jentete ting til sønnen min.

Men jeg tror du skjønner hva jeg mener, enkelte blir jo helt gale når en liten gutt bruker noe som helst rosa eller jentete, akkurat som han går i stykker eller blir ødelagt eller noe. Og det synes jeg er feil holdning å signalisere.