Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-12, 14:24   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns kanskje ikke klargjøringen av prinsippene var så veldig klar med de fiktive eksemplene. Er det kun spekulasjoner om andre brukere som dekkes av begrepet "uheldig utvikling" eller vil man kunne få en advarsel om man spekulerer om naboen eller hvem som helst også? Eller er det slik at dere vurderer alt fra tilfelle til tilfelle og at det ikke finnes noen konkret grense og burde jeg egentlig forstått det av meg selv når du skriver at dette er en tydelig formulering av hva dere tenker om saken.

Hehe. Jeg skjønner godt at dette ikke var så klart hvis det ble lest som en presisering av reglene. Det jeg mente, var å klargjøre hvordan vi modder, ikke hva vi modder. Vi har sett etter hvert at moderering i bloggene i praksis ikke kan foregå akkurat som ute på forumet, og har derfor prøvd å avklare hva vi gjør i bloggene når vi føler at vi bør gripe inn - ikke å avklare hva det er vi synes vi trenger å gripe inn i forhold til.

Ble det greiere da?