Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-12, 14:29   #36
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg syns for øvrig det er superryddig at en modde uten tilgang er den som smeller neven i bordet. Med moderatorisk hilsen da. Dog kan man jo ikke alltid kreve at det skal gjøres sånn hvis det ikke er en sådan pålogget.

Smelle neven i bordet med moderatorisk hilsen er noe de færreste misforstår. Det jeg vel egentlig mest føler for å klargjøre, er at det hender en modde sier fra uten at det er ment som en streng påpakning. Det er lange, lange gråsoner mellom "helt OK" og "helt forbudt", og jeg ønsker å kunne si fra om at jeg synes en diskusjon befinner seg i gråsonen uten å føle at jeg må gi en helt binær vurdering som er enten "admin sier FY! og SLETT!" eller "dette er helt greit, bare fortsett, dere".

For all del: Jeg synes det er fint at du og flere andre kommer med motforestillinger. Det er nyttig for å lære mer om hva som fungerer og hvorfor, noe som jeg alltid synes det er interessant å se på. Ingenting av det vi gjør er bestemt én gang for alle, liksom, det er jo en prosess, dette her. Forhåpentligvis kan en diskusjon gjøre at begge sider forstår den andres behov/ønsker litt bedre?