Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 13:35   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekurs

Hva er det med de som jobber på Lindex? Jeg synes de er sure og gretne alle mann, iallfall i de to butikkene jeg pleier å gå i. Jeg har ofte hatt lyst til å si noe til dem, og i dag klarte jeg å lire ut av meg noe i det jeg gikk: "Får håpe du kan spandere et smil på den neste kunden din, da."

Jeg er alltid en smilende og høflig kunde, så jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å smile litt tilbake. Og å hva er forresten vitsen med å brette klærne pent sammen når de bare stappes ned i posen til slutt?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat