Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-12, 07:37   #8
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ville du ønsket deg i et nytt hus?

Alt på ett plan.
Ekstra soverom til oppbevaring/hobbyrom.
Større bad i nærheten av soverom, samt vaskerom og et garderoberom/walkincloset for alle .

Har en gang sett et atriumhus jeg forelsket meg i - passe store rom i oppholdsrommene, med åpne løsninger og mye vinduer. Den andre "fløyen" inneholdt både små og store soverom, ekstra stue til ungene, og stor entrè, samt løsningen med garderoberom ved siden av vaskerom og bad (lå på rad og rekke).

Jeg kunne forsåvidt tenke meg sluk i alle rom, men om jeg får råd til å bygge dette huset, tror jeg jammen meg jeg får råd vaskehjelp også

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat