Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-12, 20:33   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen tommelfingerregel for pris per kvm for oppussing av bad?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

I gamle dager het det at å pusse opp et bad kostet 100.000 kr. Sånn roughly. Hva heter det nu til dags? Jeg regner med at et stort bad koster mindre per kvm enn et lite, men hva er splitten? Noen som har fersk erfaring å dele? Jeg tenker på å pusse opp fra bunn, med membran, varmekabler og fliser, og utstyr som toalett, badekar, dusj og vask.

I følge min rørleggermann er det ikke det. I følge ham er det f.eks ikke så mye dyrere å pusse opp et bad på 6-7 kvm sammenlignet med ett på 4. De dyre tingene er dyre uansett størrelse på badet, og prisen på fliser etc. gjør gjerne ikke veldig mye med prisen.

Opprinnelig lagt inn av MoV, her.

Og må man søke til kommunen for tillatelse for å pusse opp bad? Noen som vet? Skal pusse opp selv. Syter med det

Nei, det må man ikke lenger. Med mindre man skal flytte vegger og lignende.