Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-12, 10:12   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spisebord og stuebord i samme farge?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Her er stuebordet (det er valnøtt? Eller er det eik?). :

Dette liker jeg men jeg vet ikke om det blir bra eller skivebom. Jeg føler i hvertfall at det blir helkræsj med hvitt eller brunsort spisebord i samme rom... Noen som vil synse med meg?

Jeg synes iallefall disse to stilene sammen er helt skivebom. Ville heller gått for noe rustikt, "grånet" eik, dersom dere skal ha tre. Det ser ut som dere har et eikebord. F.eks dette:

Her kan du evt ha mørke skinn spisestuestoler hvis det skal matche sofa/stue. Eller noen hvite rustikke, det gjør stua/spisestua lettere og blir en fin overgang når dere har hvitt kjøkken. Siden dere har et litt rustikt stuebord, så ville jeg fulgt den stilen. Vi har et gammelt rundt stuebord fra 20-30-tallet. Blander litt med rustikt og hvitt, det gjør det hyggelig og ikke så tungt.

Eks. på stoler:

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat