Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-12, 10:34   #18
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spisebord og stuebord i samme farge?

Måttelete litt for å se etter bilder fra dajeg bodde med eksen, men tror jeg har slettet mange av husbildene derfra..

Vi hadde grå sofa og nesten svart bord da vi flyttet inn, samt en del annet som ikke var direkte nytt..

Men, vi arvet et spistestuebord i eik. Det var stygt, falmet, hakkete og slitt.. Prøvde å pusse og lakke det, men det ble ikke pent. Derfor brukte vi brunsvart lakkbeis, så det ble helt mørkt. Hadde dette sammen med mørke skinnstoler, og fikk masse ros for det Det passet like godt da vi byttet til brun sofa med hvitt bord

Det går nok fint å ha to forskjellige farger, men da tror jeg at jeg ville hatt like farger på stoler som sofa, eller like bord, evnt like farge på stol og bord på spisestua.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat