Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 15:41   #60
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er så rart, jeg skjønner ikke den tankegangen i det hele tatt. Jeg ville ikke nølt med å bruke spidermanstøvler på en jente, og jeg ville heller ikke nølt med å bruke de nike-skoene på en gutt.

Ville du kjøpt dette til barnet ditt om han ikke spurte etter det selv?
Ville du kjøpt en rosa bukse med blomster på til sønnen din fordi DU syntes den var fin og IKKE fordi han ville ha den?

Sønnen min har rosa genser, han har dukkevogn og hårspenner. Men jeg kjøper ikke det til kompisen hans i gave fordet. Han får "jenteting" når han vil ha det. Jeg syntes derimot ikke det er fint med gutter i kjole feks, så jeg ville ikke kjøpt det om ikke HAN bad om det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat