Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 18:44   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis en mann ligger ved Akerselva og blør...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

At det kan ta TID å komme til en som forsåvidt er i ok tilstand, bortsett fra et sår som blør og at personen er ruset, er da helt greit. Snakker ikke da om timesvis, men av og til er ambulansene opptatt med folk som MÅ ha hjelp med en gang. (og andre idiotiske ting, selvsagt)

Bortsett fra at vi befant oss et halvt minutt unna legevakten, er jeg helt enig.

Det som var fortærende var at de ikke reagerte første gangen jeg ringte, men at jeg faktisk måtte ringe to ganger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat