Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-12, 21:42   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har pimpet sykkel

Mellomste hadde vokst fra sykkelen sin og trengte ny. Storebror hadde nettopp kjøpt seg ny med oppsparte midler, ergo var hans gammelsykkel "ledig". Men, den så ikke fin ut, etter å ha vært brukt i fra han var 5-10 år. Jeg bestemte meg for å pusse den opp og resultatet ser dere her.

Mellomste på 7 år har bestemt farge selv, og jeg blandet den ut i fra hvit, rød og blå (lakk). Alt ble demontert og en del nye deler ble kjøpt: dekk, slanger, sete, bremsewirer, kjede, pedaler, ringeklokke og kurv.

Har lært en del om hvordan man justerer bremser og gir, noe jeg ikke kunne fra før. Litt hjelp fra mannen med kutting av wirestrømpe, samt litt veiledning, så kom jeg i havn.

Tadaaa

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sykkel 001.jpg (104,4 KB, 323 visninger)
Filtype: jpg sykkel 002.jpg (114,2 KB, 316 visninger)
Filtype: jpg sykkel 003.jpg (96,7 KB, 320 visninger)