Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 20:03   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Igjen så ser jeg ikke greia med at man statuerer et eksempel andre veien heller, for gutten er forstatt for liten til å forstå slike ting.

Men hva er problemet med at gutten går i litt feminine sko når han jo faktisk er for liten til å ta seg nær av det? Hadde han vært fire år og grått av sinne over å bli sendt i barnehagen i "jentesko", så hadde jeg satt dem i skapet, men å forkaste et par fine sko i god kvalitet fordi fargen på logoen er feil, det virker merkelig i mine øyne.

Med svarte lisser og etter et par dager i søla, er de skoene så kjønnsnøytrale som noen kan ønske, etter bildet og dømme, og om de ikke er det, så tar i alle fall ikke barnet skade av det.

Jeg synes det er litt synd at man er så til de grader opphengt i å kjønnsuniformere ungene at det virker helt naturlig å nekte å bruke funksjonelle, gode sko bare fordi logoen er fargekodet feil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat