Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-12, 23:55   #4
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du tiltro til lokalpolitikere?

Nja, tja.
Jeg bor i en "liten" kommune, eller, den er jo ikke liten, men etter noen år med barnehage, aktiviteter og skole og vært engasjert i disse, har man blitt kjent med ett og annet menneske, så jeg kjenner endel av lokalpolitikerene. Noen av disse er veldig dedikerte, andre igjen not so much. Jeg føler nok ved kommunevalg at jeg stemmer vel så mye på person som parti. De personene jeg kjenner holdningene til og de samsvarer med mine får min stemme. :enkel:

Jeg vet hvem jeg skal henvende meg til for å fremme enkelte saker ja, men jeg føler ikke at jeg får noen fordeler ved å kjenne de personlig, men jeg får ofte raske svar og tilbakemeldinger, men det regner jeg med kommer av at jeg henvender meg til rett person med en gang. Eksemplene dine vil jeg ikke si at jeg har opplevd. Men nå har jeg vært borte i få byggesaker o.l. For meg går det mer på barn og ungdom.