Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 09:53   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva blir best/lurest?

Det er, meg bekjent, ikke lovlig å benytte et rom uten vindu til soverom. Og nei, det holder ikke med takvindu; man må kunne klatre ut av vinduet uten å måtte stå på noe for å nå opp.

Det er mulig det kan gjøres unntak for dette hvis det er to dører ut av soverommet, og disse fører ut til alternative rømningsveier.

Jeg er ikke byggesakskyndig altså, så ikke ta mitt ord for garantert. Jeg er dog så sikker på at jeg har rett i det essensielle at det er lurt av dere å sjekke det opp før dere setter i gang.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat