Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 12:41   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva blir best/lurest?

Jeg stiller meg bak Teofelia og de andre som påpeker vindu som reell rømingsvei her. Jeg ville aldri plassert noen, og aller minst et barn, i et soverom uten vindu hvor man kan rømme ved nødvendighet. I tillegg så spiller gode utluftningsmuligheter inn. Vet ikke hvordan ventilasjonsanlegget er i huset, men soverom i 2.etg blir ofte veldig varme om sommeren. Vindu er da et must - synes jeg. Her ligger både voksne og barn med vindu åpent året rundt for tilgang på god, frisk luft, og vi har rom i u.etg.

Vurder evt flytting av flere vegger (hvis det ikke er bærevegger), og så ville jeg ha tenkt at dere voksne fint kan ha et lite rom. Vi har selv hatt et rom på 6,5m2 de siste årene, og det har gått helt fint