Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 14:53   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favoritt ...

Ansiktsrens? Jeg bruker en sånn som skummer i vann fra Shiseido. Veldig god.
Ansiktskrem? For tiden også fra Shiseido, en virkelig kjempegod krem. Husker ikke nøyaktig navn, men det er vel litt sånn antirynke for voksne damer.
Foundation? Lancome Color Ideal, favoritt gjennom flere år. Om sommeren bruker jeg stort sett bare en farget dagkrem fra Dermalogica, den er jeg veldig fornøyd med.
Mascara? Har ikke noen klar favoritt egentlig, prøver litt forskjellig. Lenge siden jeg har blitt imponert.
Øyeskygge? Bruker sjelden, har litt forskjellig men ingen favoritt.
Lipgloss e.l.? Liker godt en jeg har som heter Buxom (er den fra I.D. tro? Den har litt sånn prikkende mentoleffekt. Har også en god fra Helena Rubinstein som er med solfaktor.

Jeg ser heller ikke bra ut med det sagnomsuste ID-pudderet. Føler ikke jeg har spesielt tørr eller vanskelig hud, men med dette dukker det opp rynker jeg ikke visste jeg hadde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat