Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-12, 22:31   #17
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tiltro til lokalpolitikere?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nei, jeg er særdeles lite imponert over lokalpolitikerne i min kommune. Det er gode grunner til det også, de gjør veldig mye rart. Jeg orker nesten ikke å tenke på at de finnes, men skyver unna frustrasjonen og later som at det ikke rammer meg.

Jeg kan ikke late som om det ikke rammer meg, vi har klaget på naboens ønske om å bygge i hagen sin. Den saken endte hos Fylkesmannen og naboen får bygge.

Min kommune har i lang tid hatt politikere som har gått langt utover sine fullmakter, bare i egenskap av å være folkevalgt. Det har vært mye "snusk" i de kommunale utvalgene og det vekker ikke akkurat tillit utad.