Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-12, 21:41   #76
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?

Huff.
Jeg hadde noen jobbeår etter Uskolen og dro til Playa del Ingles da jeg var 17 med en venninne som var 1 år eldre. To uker i desember, vi kom hjem den 25. Ja, første juledag.
Dette var i 1987.
Tom. broren min hadde savnet meg!! Han hentet oss helt frivillig på Gardermoen og jeg fikk en klem.

Jeg var vill og gal og vi bare bestilte turen en gang utpå høsten. Jeg sa ingenting hjemme før rett før vi skulle dra. Pappa var rasende og gadd ikke å kjøre meg til venninnen kvelden før vi skulle dra. Husker vi stod opp ved 04 tiden og startet med en øl!

Det gikk helt fint. Vi festet de første dagene med det dabbet veldig av utover dagene for det tok på og vi ble slitne. Vi var endel sammen med en guttegjeng fra Stavanger men de ble så fort drita, allerede før vi gikk ut...
Vi fant en norsk pub og var der den siste uka. Var mer ålreit å prate med innehaveren og kona. (Mulig vi trengte litt voksenkontakt)
Det gikk helt fint. Det værste som skjedde var at jeg kjøpte en fake parfyme som dunstet bort idet jeg åpnet parfymen og at jeg kjøpte en Walkman og at vi kranglet om å få batterier som lå i en uåpnet pakke men det fikk vi aldeles ikke!!
Og så kom jeg akkurat på at vi var på GRISEFEST!! Den første kvelden. Vi var igrunnen sjokka over at alle var SÅ drita!! Så vi gikk tidlig.