Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-07, 23:13   #53
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Litt rødvin i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er tilhenger av å vise barn at 1-2 glass vin til god mat er godt og naturlig for dem som liker det.

Akkurat det er jeg helt enig i og jeg er vokst opp med den samme holdningen. Imidlertid klarer jeg ikke å se at en konfirmasjon eller annet selskap for barn er et naturlig sted å servere alkohol. For å snu på flisa; jeg er også (som de fleste andre her) opptatt av at man også skal og bør signalisere til barn og ungdom at det går an å ha selskap uten alkohol. En konfirmasjon er et svært naturlig sted å sende slike signaler, synes jeg.

Når det er sagt hadde jeg sannsynligvis ikke reagert voldsomt dersom jeg hadde vært i en konfirmasjon hvor det ble servert et glass vin heller.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat