Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 19:15   #46
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, jeg skal se Pride and Prejudice

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Fordi du følte at du måtte eller fordi du hadde lyst?

Var den fin? Var den kjedelig?

Følte nok et slags press, ja.

Jeg føler definitivt ikke for å lese boka akkurat nå, og da var det jo en lettere løsning å bruke to timer av kvelden (Jeg trente den første timen, her er det snakk om å være effektiv. ) på å bli mettet av hurtigversjonen. Fin? Kjedelig? Tja, jeg er allergisk mot alt som heter kostymeball med tilhørende romanser. Denne var ikke den verste jeg har sett. Jeg klarte helt fint å komme meg igjennom, liksom. Men den kommer ikke til å bli stående som en av mine favoritter, nei.

Men, Kirsebær, når jeg kom meg igjennom uten å føle alt for stor lyst til å skru av, klarer du det sikkert du også. God fornøyelse!