Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-12, 23:07   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

At noen tjener noen kr på kiwi sin prisgaranti må da være greit. Men latterlig å gå til avisa og klage fordi hun måtte ta med seg jordbæra. *koko*

Jeg trodde ikke man kunne gjøre det på den måten. Altså plukke ut tusen jordbærkurver, dra det med seg til kassen og forlange masse penger for det. Jeg trodde greia var at du kom hjem med et eple, som viser seg å være råttent, og så får du pengene tilbake. Det denne dama gjorde er jo helt hinsides, vel? Garantien er vel ment å virke som en ekstra kvalitetssikring for bedriften, og ikke en inntektskilde for de kyniske.