Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 08:13   #67
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Det er litt motivet og omfanget som gjør dette merkelig for meg. Jeg handler gladelig stort på tilbud og blir barnslig lykkelig av å spare noen slanter på forbruksvarer. Problemet her synes jeg er spekulasjonen, selv om det tydelig er innenfor. De fleste hadde byttet inn dårlige jordbær de likevel hadde tenkt til å kjøpe, men jeg hadde ikke kjøpt en pakke dårlige jordbær for å utnytte butikkens garantiordning.

Det som ikke forundrer meg er at hun står frem i avisa. Jeg har fått mange rare henvendelser i mine år som bladfyker.