Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 10:14   #94
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg tror ikke jeg er spesielt naiv. Og jeg fikk ikke med meg at det var snakk om 100% superharryfyllasted, jeg leste bare syden. Heldigvis har ikke noen av ungene så langt vært tiltrukket av førstnevnte type reisemål.

Jeg er like lite naiv som Filifjonka. Det er forskjell på folk, også attenåringer. Ikke alle synes partysteder er ok.

Ja, jeg har hatt en attenåring. Han bodde på hybel fra han var sytten, og når jeg tenker meg om så jobb-pendlet han vel til utlandet da han var atten. Ikke alle blir russ, noen går som lærling i stedet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat