Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 11:32   #110
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg fant faktisk 6 pk med karbonadedeig som hadde holdbarhet ut dagen, hos Kiwi. Jeg benyttet meg av garantien og fylte fryseren med gratis mat. Ingen skrupler, men hadde heller ikke gått til media hvis det hadde blitt noen uoverensstemmelser. Pussig det der behovet folk har for å fortelle verden når de føler seg urettferdig behandlet for et eller annet. Litt i samme gate som folka som av en eller annen grunn må ha bildet sitt i avisen sammen med det ekle og skumle de fant i brødet/sjokoladen/potetgullposen/cherrytomatene osv...

Isfamilien, Rine?

Tror det var noen barn som hadde shoppet masse is etter å ha tømt sparegrisen sin. Foreldrene visste ikke dette og syntes isbilkjøreren burde stoppet barna. Dette kom i avisa.