Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 17:19   #146
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Lille meg: Jepp, jeg synes det er noe grådig over hele greia, ja. Og jeg tror ikke en døyt på at hovedgrunnen til at så mange sier at de ikke ville gjort det selv er at de er sjenerte/ late eller har god råd/har jordbærallergi, jeg tror de fleste ville følt ubehag ved å dra med seg en palle med jordbær og kreve 3000 kr for dem, selv om det var lov.

Hvis man finner et hår i suppa på restaurant, ville man sikkert forlangt en ny suppe eller en ny rett, det er man vel i sin fulle rett til? Finner man håret i den siste skjeen med suppe, er det vel ganske få som ville forlangt en ny suppe, selv om det scenarioet unektelig er minst like motbydelig.

Er det bare jeg som synes det er rart å dra tilbudshandel og svensketurer inn i diskusjonen? Ja, tydeligvis.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat