Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)
Jeg verken rystes, tenker at det er grådig eller på andre vis opprøres av damen. Å gjøre det til en mediesak er forsåvidt dustete, men agurker i avisen auler det jo av.
Hadde det ikke vært for folk som gidder å bruke disse garantiene, ville ikke Kiwi fått noen form for sanksjon når de bryter dem. Og det gjør Kiwi hele tiden.
Jeg synes bare sånn halvveis det er en unnskyldning for et døgns sommel om det var bare attenårige ekstravakter i butikken også. Ikke fordi jeg ikke forstår de eventuelle attenåringene, men fordi jeg synes butikksjefen har et ansvar for at de som til enhver tid er på jobb kan håndtere garantiene Kiwi går tungt ut med i reklamekampanjene sine.
Personlig har jeg aldri benyttet meg at fruktgarantien, og hadde nok heller ikke gjort det her. Fordi jeg tenker fruktkvalitet er såpass subjektivt at det fort blir diskusjon, og det synes jeg ville være kleint. Datogarantien til Kiwi, derimot, får jeg stadig vekk gratisvarer på og synes det er helt kurant. Hadde jeg kommet over en pall med øl som var utgått på dato hadde jeg også ganske uten skrupler bedt om penger for den. Jeg tenker ikke at det er noe annet enn å benytte seg av andre reklamekampanjer butikken måtte ha.