Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 17:36   #151
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er rystet (bt-oppslag)

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Personlig har jeg aldri benyttet meg at fruktgarantien, og hadde nok heller ikke gjort det her. Fordi jeg tenker fruktkvalitet er såpass subjektivt at det fort blir diskusjon, og det synes jeg ville være kleint. Datogarantien til Kiwi, derimot, får jeg stadig vekk gratisvarer på og synes det er helt kurant. Hadde jeg kommet over en pall med øl som var utgått på dato hadde jeg også ganske uten skrupler bedt om penger for den. Jeg tenker ikke at det er noe annet enn å benytte seg av andre reklamekampanjer butikken måtte ha.

Her er jeg enig. Om det hadde vært totalt udiskutabelt i kassen (f.eks. datostempling) så kunne jeg fint gått på den med øl. Men jeg hadde ikke fått meg til å dratt det jordbærkortet. Men så er jeg verdens dårligste pruter også, så det har kanskje en sammenheng.

Og jeg handler mer enn gjerne i Sverige, altså.