Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 19:55   #110
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?

Nei, du har ikke sagt det, men det var du som startet tråden, var det ikke?
det skummelt at de plutselig blir myndige når man ser at de kanskje mangler litt på å være helt ferdige og formuftige. Min eldste har vært myndig i mange år nå. Det var ikke med lett hjerte jeg sendte henne ut i verden, men jeg visste jo at jeg måtte. Og det blir jo folk av de aller fleste - til og med de som er elleville og litt/velig ukritiske når de er unge.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat