Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 21:03   #122
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?

Altså, jeg tror jo ikke at 18-åringene kommer til å være kloke og forstandige og aldri dumme seg ut i fylla og aldri drive med risikabel seksuell adferd og aldri kjøre for fort og aldri få toskete venner eller teite kjærester. Dessverre, men det er jo helt urealistisk. Men jeg håper de er sånn noenlunde utrustet til å ta sånn noenlunde kloke valg. Og så håper jeg på den flaksen jeg hadde...

For faktum er at vi på et eller annet tidspunkt (og lovmessig sett er det når de er 18, men helt trygt vil det vel aldri føles) må slippe dem og bare håpe det beste.

Jeg håper jo at de ikke vil ha LYST til å reise til et party-party-sted, da.