Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 22:17   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?

Min mor sa at "hun hverken røyker eller drikker, så det går fint!" til venner som lurte på om de turde å sende meg avgårde, før jeg dro. Smugrøykte hadde jeg gjort lenge, og jeg drakk riktignok ikke mye (liker ikke øl), men alkohol ble det. Fordi Hooch var kommet, og det var midt i blinken for kresen Ru.
Men så møkkfull at jeg ikke har visst hva jeg har gjort har jeg aldri noen sinne vært, og hodet mitt har jeg alltid med meg - og mye av det tror jeg er fordi jeg har lært at jeg må ta ansvar for mine egne handlinger. Jeg har aldri sluppet lett unna, men heller aldri hatt veldig strenge foreldre. (Hva jeg synes da jeg var 14, teller ikke. De var helt passe strenge, sett i retrospekt.)