Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 22:27   #5
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?

Jeg røyka og drakk jeg og de visste det. Men jeg begynte ikke så tidlig som enkelte gjør i dag. Og så husker jeg at jeg fikk beskjed om å holde meg til øl. En ting mine foreldre var streng på var innetider. Jeg måtte komme til tiden og jeg måtte alltid komme hjem. Da sa de ikke noe om de så jeg hadde vært på fest. Akkurt det har jeg innprenter jentene med også, at uansett hvordan tilstand dem er i, så kan de alltid komme hjem og at de alltid må ringe om det er noe. Det gjør det litt lettere den dagen det skjer noe tror og håper jeg, det var i hvert fall slik for meg. Jeg opplever den samme åpenheten i jentene som jeg selv hadde for mine foreldre.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat