Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-12, 11:04   #27
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føler du deg trygg?

Jeg bor ikke i Oslo lenger, så jeg vet vel ikke helt hva jeg ville følt om jeg bodde der,men jeg antar jeg ville følt meg like trygg som jeg alltid gjør.

Jeg er ikke mer risikoorientert enn jeg var før, omtrent samme, tenker jeg. Aldri pirattaxi, lite ute på byen, henger ikke spesielt mye med folk jeg ikke kjenner godt, drikker meg aldri sanseløs...Jeg løper og går tur alene på fjellet og skogen, også i mørket. Jeg er litt mørkredd, men det er ikke overfallsmenn jeg er redd for. Det er bare eh...mørket. Men jeg løper allikevel.