Opprinnelig lagt inn av Nessie, her. Jeg tipper arrangørene vil tape store penger på at det ikke blir salg av alkohol, kanskje så store at de risikerer å gå i minus? Jeg må ikke drikke alkohol når jeg er på konsert, men jeg innrømmer at det så klart er ganske godt med en kald øl. Jeg husker vi var på Vamp konsert i Trondheim, og a vi kom dit viste det seg at de kun solgte brus og sjokolade.. og jeg ble litt kjenner jeg, for med Vamp som er både livlig og festlig - føltes det litt rart at vi ikke kunne drikke en øl eller tre.
Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.
Jeg tipper arrangørene vil tape store penger på at det ikke blir salg av alkohol, kanskje så store at de risikerer å gå i minus? Jeg må ikke drikke alkohol når jeg er på konsert, men jeg innrømmer at det så klart er ganske godt med en kald øl. Jeg husker vi var på Vamp konsert i Trondheim, og a vi kom dit viste det seg at de kun solgte brus og sjokolade.. og jeg ble litt kjenner jeg, for med Vamp som er både livlig og festlig - føltes det litt rart at vi ikke kunne drikke en øl eller tre.
Enig med Nessie. For meg høyre utekonsertar/festivalar i denne sjangeren sammen med vin, fest og moro.