Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 09:04   #22
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekurs

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Det er som sagt jeg også. Men da jeg jobbet i butikk kan jeg love at jeg var borti mange ukoselige kunder.

Jeg tror at mange ikke holder mange år som butikk ekspeditriser. Det er rett og slett mye dritt å ta, og mange burde nok gitt seg for lenge siden. Jeg jobber deltid i butikk og det holder i lange baner. Har jobbet der til og fra LENGE og merker at min tid som heltidsansatt definitvt er over. Klarer rett og slett ikke være så serviceinnstilt hele tiden lenger. Det er kunder som kommer inn døra og ikke gir deg sjangs til å være hyggelig en gang før de begynner klage over hva man har og ikke har. Noen skal klage og da får man oftest en reprimande FØR man i det heletatt får sett på reklamasjonen. Akkurat som om de mener at de må SLOSS for å få den igjennom.
Tror det er mer krevende å stå i butikk enn mange tror.

Men alt i alt.. man skal ikke jobbe der hvis man ikke klarer møte hver enkelt kunde med blanke ark.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat