Sv: Anbefal meg en parfyme
Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.
Min absolutte kveldsparfymefavoritt er Aromatics Elixir fra Clinique. Den er den eneste jeg ikke har blitt lei av gjennom årene. Ja, også "Coco" fra Chanel. En annen gammel traver.
Men nå har jeg kjøpt en som heter Narciso Rodriguez - snadder eksotisk duft som selv jeg, som virkelig bare liker "klassiske" dufter og stort sett synes alle nylanserte parfymer bare lukter snålt - trives med!

Her står det mer.
.
Da blir jeg nødt til å prøve denne! Trives også bare med klassiske dufter, Coco har vært kveldsparfymen min i flere år.
Ellers har DKNY kommet med en ny parfyme, Red Delicious, som er fruktig men ikke søt. A glittering champagne accord shimmers with exotic lychee, while red raspberry flirtatiously mingles with crisp apple. The heart intensifies with rich, velvety rose combined with lush notes of drenched violet petals, evolving to a rich, sensual blend of vanilla bean crushed with warm patchouli and a luminous amber note. Capping off the sultry experience, a sensual skin accord mixes with raspberry for a soft kiss of sweetness.
|